.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش وزیر کشور به شایعه احتمال برکناریش
  وزیر کشور، برخی شایعات منتشر شده مبنی بر حضور نداشتن وی در چند جلسه هیات دولت و احتمال برکناری وی از این سمت را رد کرد و گفت: شاداب‌تر از همیشه کارم را انجام می‌دهم.

مصطفی محمد نجار در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این مساله که "اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه شما در چندین جلسه هیات دولت شرکت نکرده‌اید و شایعاتی هم در مورد برکناری شما مطرح است"، تاکید کرد: همان‌طور که خودتان کنید این صحبت‌ها شایعه است و من در جلسات دولت حضور داشتم و سرزنده‌تر و شاداب‌تر از همیشه کارم را انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه "عده‌ای ماجراجو این مسائل و شایعات را مطرح می‌کنند"، گفت: این افراد فکر می‌کنند با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی می‌توانند خللی در اراده خدمتگزاران کشور ایجاد کنند ولی سخت در اشتباه هستند.

وزیر کشور در ادامه، به برگزاری کمیسیون سیاسی ـ دفاعی دولت پس از جلسه هیات دولت اشاره کرد و افزود: در این جلسه بحث‌هایی از جمله مباحثی مربوط به تقسیمات کشوری مطرح شد. ما در چند سال اخیر ارتقاء زیادی را در این زمینه داشته‌ایم و شاهد شکل‌گیری شهرها و بخش‌های جدید بوده‌ایم.

نجار همچنین با تاکید بر اینکه "سفرهای استانی دولت ادامه خواهد داشت"، به برگزاری جشن صدمین سفر استانی در خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: ان‌شاءالله دور چهارم سفرهای استانی ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه "گفته می‌شود آقای تمدن قرار است از استانداری برکنار شود و خانم آجرلو جایگزین وی شود"، تنها به خندیدن اکتفا کرد.

در ادامه، خبرنگاری از وزیر کشور پرسید "با توجه به اینکه شما جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی هستید، نظر شما درباره فعالیت گشت ارشاد چیست؟" که وی به این پرسش پاسخ نداد و از خبرنگاران دیگر خواست پرسش‌های دیگر خود را مطرح کنند.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

arash 25 خرداد 1391
باتوجه به گسترش آسيبهاي اجتماعي دركشوروسكوت اجرايي وزارت كشور نسبت به اسيب سرمايه هاي اجتماعي وهمچنين توجه وتاكيدبروظايف غيرذاتي خودهمانندعفاف وحجاب،راهيان نور،روزي حلال،هياتهاي مذهبي و.....تغييرات كلان مديريتي بايدپيش ازاين انجام مي شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.